مرکز مشاوره

مرکز مشاوره، تخصصی ترین مرکز مشاوره

مرکز مشاوره

مرکز مشاوره، تخصصی ترین مرکز مشاوره

مشاوره کنکور 97

مشاوره کنکور 97

  • برنامه ریزی، مصاحبه با نفرات برتر کنکور 96، منابع کنکور 97، بودجه بندی کنکور 97آزمون آزمایشی کنکور 97، آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور 97، نرم افزار تخمین رتبه کنکور 97زمان، شرایط و نحوه ثبت نام کنکور 97، رتبه های برتر کنکور 96، بودجه بندی دروس عمومیبودجه بندی دروس اختصاصی، تکنیک های تست زنی، بهترین منابع کمک آموزشی  

    مشاوره کنکور 97

  • برنامه ریزی، مصاحبه با نفرات برتر کنکور 96، منابع کنکور 97، بودجه بندی کنکور 97آزمون آزمایشی کنکور 97، آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور 97، نرم افزار تخمین رتبه کنکور 97زمان، شرایط و نحوه ثبت نام کنکور 97، رتبه های برتر کنکور 96، بودجه بندی دروس عمومیبودجه بندی دروس اختصاصی، تکنیک های تست زنی، بهترین منابع کمک آموزشی

اجازه ندهید ترس از دست دادن بیشتر از هیجان برنده شدن تان باشد.

دانش آموزان و کنکوری ها همواره نگران کنکور 97 می باشند، اما کنکور جای نگرانی نیست، توجه داشته باشید که بسیاری از نفرات برتر کنکور ساعات مطالعه ی زیادی نداشتند و به جای آن کیفیت مطالعه ی خود را افزایش دادند و حتی برخی از رتبه های برتر کنکور 96 با چند ماه تأخیر خود را به کنکور رسانده و با یک برنامه ریزی درست توانستند در بهترین دانشگاه قبول شوند. یکی از نکاتی که باید توجه داشته باشید این است که منابع کمک آموزشی درستی را مطالعه نمائید و از تکنیک های صحیح تست زنی استفاده نمائید. حال جای این سؤال است که آیا نیازی به آزمون های آزمایشی می باشد یا خیر؟ بله نیاز است، ولی انتخاب یک آزمون آزمایشی مناسب به شما کمک خواهد کرد تا رتبه ی خوبی در کنکور 97 را کسب نمائید. پس توجه داشته باشید که استفاده از منابع کمک آموزشی، آزمون های آزمایشی و اطلاع از آخرین رتبه ی قبولی هر رشته در دانشگاه های معتبر در سال 96 به شما کمک می کند تا به موفقیت برسید. پس هیچ گاه کنکور 97 را سخت نگیرید و با انگیزه و با روش صحیح برنامه ریزی کنید و مطالعه نمائید.

مصاحبه با نفرات برتر کنکور 96:

آیا استفاده از تجربیات رتبه های برتر کنکور 96، کار درستی می باشد؟

آیا به این فکر کرده اید که رتبه های برتر کنکور 96 از چه تکنیک های کنکور استفاده کرده اند؟ آیا کارنامه ی نفرات برتر کنکور سال های گذشته را دیده اید؟

این سؤال ها ممکن است بارها به ذهن شما رسیده باشد و به این نتیجه رسیده باشید که کنکور یک مسیری می باشد برای موفقیت شما در بهترین رشته و دانشگاه. پس هر داوطلب با استفاده از تجربیات نفراتر برت کنکور و تکنیک های تست زنی می توانند به بهترین نتیجه برسد. اکثر نفرات برتر کنکور، استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب، شرکت در آزمون های آزماییشی خوب و اطلاع از تمامی شرایط و ضوابط دفترچه ی انتخاب رشته و همچنین بهره گیری از تجربیات رتبه های برتر کنکور سال های گذشته را ملاک کسب نتیجه ی خوب خود می دانند. پس می توانید با یک برنامه ریزی صحیح، کیفیت مطالعه ی خود را بهبود ببخشید و شما نیز به راحتی جزء نفرات برتر کنکور 97 شوید.

منابع کنکور 97:

منابع کنکور، هر ساله با تغییراتی همراه بوده است، داوطلبان کنکور 97 باید قبل از شروع برای مطالعه، اطلاع دقیقی از منابع کنکور 97 و ضرائب دروس آن داشته باشند و سپس به فکر منابع کمک آموزشی و تستی مناسب باشند. حال جای این سؤال پیش می آید که برای هر درس، باید چند منبع کمک آموزشی درسی و تستی داشته باشید؟ آیا یک منبع کمک آموزشی و تستی نمی تواند باعث موفقی شما شود؟ توجه داشته باشید که باید کیفیت مطالعه شما در اولویت شما قرار بگیرد، پس انتخاب بهترین منابع کمک آموزشی کنکور 97، نقش بسزایی در موفقیت در کنکور 97 را دارد. در ذیل برخی از کتب کمک آموزشی مناسبی آمده است و برای اطلاع دقیق از تمامی منابع کمک آموزشی مناسب می توانید با مشاورین مرکز تماس گرفته و از مشاورین کنکور 97 راهنمایی بگیرید.

نام درسمنابع کمک  آموزشی
ادبیات

انتشارات مهر و ماه – انتشارات نشر الگو

زبان انگلیسیانتشارات شبقره – انتشارات مبتکران
ریاضیاتآبی قلم چی – انتشارات تخته سیاه
شیمیانتشارات مبتکران – انتشارات تخته سیاه

 

جهت اطلاع از منابع کمک آموزشی گروه ریاضی، اینجا کلیک نمائید.

جهت اطلاع از منابع کمک آموزشی گروه تجربی، اینجا کلیک نمائید.

جهت اطلاع از منابع کمک آموزشی گروه انسانی، اینجا کلیک نمائید.

 

بودجه بندی کنکور

بودجه بندی چیست؟ آیا بوده بندی کمکی به موفقیت ما در کنکور می کند؟

این سؤالاتی است که هر داوطلب در سال منتهی به کنکور از خود می پرسد. بودجه بندی کنکور 97 به این معنا می باشد که از هر قسمت و هر بخش دروس عمومی و اختصاصی، چند سؤال در کنکور می آید.

پس باید توجه ویژه ای به بودجه بندی دروس عمومی و بودجه بندی دروس اختصاصی داشته باشید تا بر مباحثی که در کنکور جزء مباحث پر سؤال می باشد، تمرکز بیشتری داشته باشید و وقت بیشتری را صرف نماید.

در جدول زیر بودجه بندی عمومی کنکور 97 آمده است  برای اطلاع دقیق از بودجه بندی دروس عمومی و اختصاصی و نحوه ی برنامه ریزی می توانید از مشاورین کنکور 97 مرکز راهنمایی بگیرید.

 

بودجه بندی درس زبان انگلیسی

گرامر (دروس 4 و 8 چهارم و درس 6 سال سوم بیشتر مورد توجه طراحان است)5 سؤال20 درصد
لغات

(تاکید می کنیم به واژگان اهمیت ویژه ای دهید)

6 سؤال24 درصد
کلوزتست4 سؤال16 درصد
درک مطلب

(Reading)

10 سؤال40 درصد

 

بودجه بندی درس عربی

درصدتعداد سؤالدرس
32 درصد7 سؤالترجمه و تعریب

 

1 سؤالترجمه مفهومی
24 درصد3 سؤالالاعرب و تحلیل صرفی
3 سؤالمنصوربات

(تمیز، مستثنی، حال و منادا)

 

16 درصد4 سؤالعربی سال دوم

(اعراب فعل مضارع، عدد، وصف و اضافه، انواع اعراب، نواسخ)

8 درصد2 سؤالشکل
16 درصد4النص (متن)
4 درصد1اعلال



بودجه بندی درس دین و زندگی

درصدسؤالدروسسال
24 درصد6 سؤالاندیشه و قلبسال دوم
4 درصد1 سؤالپایداری در عزم
8 درصد2 سؤالدر مسیر
28 درصد7 سؤالاندیشه و قلبسال سوم
4 درصد1 سؤالپایداری در عزم
16 درصد4 سؤالاندیشه و قلبپیش دانشگاهی
4 درصد1 سؤالپایداری در عزم
8 درصد2 سؤالدر مسیر

 

بودجه بندی درس ادبیات عمومی

درصدسؤالدروسسطح سختی سؤال
20 درصد3 سؤالواژهساده
20 درصد2 سؤالتاریخ ادبیات
9 سؤال9 سؤالقرابت معناییمتوسط
48 درصد3 سؤالآرایه ها
32 درصد3 سؤالاملاءسخت
32 درصد5 سؤالزبان فارسی

 

جهت اطلاع از بودجه بندی دروس عمومی، اینجا کلیک نمائید.

جهت اطلاع از بودجه بندی دروس اختصاصی گروه تجربی، اینجا کلیک نمائید.

جهت اطلاع از بودجه بندی دروس اختصاصی گروه تجربی، اینجا کلیک نمائید.

جهت اطلاع از بودجه بندی دروس اختصاصی گروه تجربی، اینجا کلیک نمائید.

آزمون های آزمایشی کنکور 97

آزمون های آزمایشی کنکور 97، یکی از راه هایی است که شما را با جو کنکور آشنا نموده و سؤالات مشابه کنکور 97 را به شما یادآوری می نماید.

انتخاب بهترین آزمون آزمایشی کنکور 97 به مشا کمک خواهد کرد تا استرس کنکور شما کاهش یافته و به صفر برسد. از این رو توجه داشته باشید که آزمون های آزمایشی قلم چی، سنجش، گزینه دو و … تفاوتی با هم دارند و با توجه به نوع مطالعه ی شما، باید در آن آزمون آزمایشی شرکت نمائید. به طور مثال اگر شما دانش آموزی هستید که باید به طور مداوم و با تعداد بیشتری آزمون به موفقیت برسید، می توانید در آزمون های آزمایشی قلم چی شرکت نمائید و یا اگر به کیفیت و استاندارد بودن سؤالات اهمیت می دهید در آزمون های آزمایشی سنجش و گزینه ی 2 شرکت نمائید. به هر حال پس از انتخاب یک آزمون آزمایشی مناسب کنکور 97، باید نحوه ی صحیح تحلیل آزمون های آزمایشی را بلد باشید که اکثر نفرات برتر کنکور 96 بر این موضوع تأکید کردند که با تحلیل آزمون های آزمایشی می توانید بسیاری از مطالب کنکور را در ذهن خود تثبیت نمائید که جهت اطلاع از نحوه ی صحیح تحلیل آزمون های آزمایشی و برنامه ریزی درست و صحیح در تمامی سال می توانید با مشاوران کنکور 97 مرکز تماس گرفته و مشاورین مرکز شما را راهنمایی نمائید.

جهت دریافت آزمون های آزمایشی سنجش اینجا کلیک نمائید.

جهت دریافت آزمون های آزمایشی سنجش اینجا کلیک نمائید.

جهت دریافت آزمون های آزمایشی سنجش اینجا کلیک نمائید.

 

آخرین رتبه قبولی و حداقل تراز و درصد دروس کنکور 97:

اطلاع از آخرین رتبه قبولی هر رشته به شما کمک خواهد کرد که تلاشتان را برای رسیدن به هدفتان دو چندان نمائید. شما پس از هر آزمون آزمایشی می توانید با توجه به درصد دروس خود، کارنامه ی قبولی نفرات برتر کنکور 97 را بررسی نموده و خود را با آنان مقایسه نمائید. پس اطلاع از آخرین رتبه ی قبولی و حداقل تراز و درصد دروس کنکور 97 به شما کمک خواهد کرد تا متوجه شوید که در سال های گذشته با توجه به رتبه ی شما، داوطلبان در کدام رشته و در کدام یک از دانشگاه های سراسری قبول شده اند.

جهت استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور 97، اینجا کلیک نمائید.

نرم افزار تخمین رتبه کنکور 97:

بسیاری از داوطلبان کنکور 97 می خواهند بدانند که با چه درصدهایی می توان رتبه ی خوبی را کسب نمود و یا میانگین درصد دروس عمومی و اختصاصی چه رتبه ای را کسب می کنند. که برای این کار می توانند از نرم افزار تخمین رتبه کنکور 97 استفاده نمایند. نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 97 به شما کمک خواهد کرد که پس از هر آزمون آزمایشی و محاسبه درصد دروس خود، متوجه شوید که چه رتبه ای را در کنکور سراسری 97 کسب می کنید و احتمال قبولی خود در رشته ی مورد نظر را متوجه شوید.

جهت استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور 97، اینجا کلیک نمائید.

 

زمان، شرایط و نحوه ثبت نام کنکو ر97

داوطلبان کنکور 97 باید توجه ویژه ای به تاریخ ثبت نام، شرایط و نحوه ی ثبت نام کنکور 97 داشته باشند تا زمان ثبت نام را از دست ندهند، متأسفانه برخی از داوطلبان کنکور، اطلاع دقیقی از نحوه کسب کد سوابق تحصیلی، دریافت کارت ورود به جلسه، شرایط و نحوه ی ثبت نام کنکور 97 ندارند و این فرصت زندگی را به راحتی از دست می دهند. ثبت نام کنکور 97 در بهمن 96 انجام می شود و داوطلبان نیز روز قبل از کنکور 97 می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. در ضمن توصیه می گردد جهت اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام کنکور 97 و آخرین اخبار مرتبط با کنکور سراسری 97 در کانال تلگرام خانه مشاوره عضو شوند.

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

برنامه ریزی کنکور 97، مصاحبه با نفرات برتر کنکور 96، منابع کنکور 97

بودجه بندی کنکور 97، آزمون های آزمایشی کنکور 97، نرم افزار تخمین رتبه کنکور 97

مشاوره تلفنی کنکور 97، مشاوره تلفنی شرایط و نحوه ثبت نام کنکور 97

و هر سؤالی که پیرامون کنکور 97 و موضوعات مرتبط با آن که ممکن است برایتان پیش آید.



داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.