مرکز مشاوره

مرکز مشاوره، تخصصی ترین مرکز مشاوره

مرکز مشاوره

مرکز مشاوره، تخصصی ترین مرکز مشاوره

مشاوره کنکور تجربی 97

مشاوره کنکور تجربی 97

  • مشاوره کنکور تجربی97، مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 96 ، منابع کنکور تجربی 97، بودجه بندی کنکور 97
  • آزمون آزمایشی کنکور تجربی 97، آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور تجربی 97، نرم افزار تخمین رتبه کنکور تجربی 97
  • زمان، شرایط و نحوه ثبت نام کنکور تجربی 97، رتبه های برتر کنکور تجربی 96، بودجه بندی دروس عمومی
  • بودجه بندی دروس اختصاصی، تکنیک های تست زنی، بهترین منابع کمک آموزشی  

    مشاوره کنکور تجربی 97

  • مشاوره کنکور تجربی97، مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 96 ، منابع کنکور تجربی 97، بودجه بندی کنکور 97
  • آزمون آزمایشی کنکور تجربی 97، آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور تجربی 97، نرم افزار تخمین رتبه کنکور تجربی 97
  • زمان، شرایط و نحوه ثبت نام کنکور تجربی 97، رتبه های برتر کنکور تجربی 96، بودجه بندی دروس عمومی
  • بودجه بندی دروس اختصاصی، تکنیک های تست زنی، بهترین منابع کمک آموزشی

موفقیت در کنکور تجربی با یک گام صحیح

بسیاری از داوطلبان کنکور تجربی 97 به این فکر می کنند که آیا می توانند در کنکور رتبه 1 را کسب نمایند یا جزء نفرات برتر شوند؟ بله، می توان جزء رتبه های برتر کنکور 97 شد.

چون قطعاً نفر برتر کنکور تجربی 97، یکی از شما خواهد بود. آیا برای خواندن دیر نشده است؟ خیر! بسیاری از داوطلبان موفق در سال آخر اقدم به مطالعه نموده اند، اما با یک برنامه ریزی درست و بهبود کیفیت مطالعه توانسته اند بهترین رتبه ها را کسب کنند. پس هر داوطلبی که به نکاتی هم چون استفاده از تجربیات نفرات برتر کنکور تجربی 96، استفاده از منابع کمک کمک آموزشی و تستی خوب، توجه به بودجه بندی کنکور تجربی 97، شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور تجربی 97 و اطلاع از آخرین رتبه ی قبولی هر رشته در هر دانشگاه توجه نماید. می تواند در بهترین رشته در گروه تجربی قبول شود. حال جای این سؤال پیش می آید که قبولی در رشته هایی هم چون دندان پزشکی، پزشکی و داروسازی کاری سخت و غیر ممکن می باشد. در جواب این سؤال می توان گفت که اگر از تکنیک های کنکور و تکنیک های تست زنی استفاده نمائید وبرنامه ریزی صحیح و مناسبی داشته باشید، می توانید به راحتی در رشته های گروه پزشکی قبول شوید. موفقیت در هر کاری به خواست و اراده ی شما بستگی دارد.

مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی 96:

رتبه های برتر کنکور تجربی 96 چگونه درس خوانده اند؟

از چه تکنیک هایی استفاده نموده اند، روزی چند ساعت مطالعه مفید داشته اند؟

هر داوطلبی به دنبال جواب این سؤالات می باشد. نفرات برتر کنکور تجربی 96 به این نکته توجه دارند که انتخاب منابع کمک آموزشی و تستی مناسب کمک شایانی به قبولی آنان در بهترین رشته ها کرده است، جالب اینجاست که برای مطالعه ی  هر درس اختصاصی با توجه به شخصیت خود، ساعت خاصی را انتخاب نموده و در ساعات خاصی نیز شروع به تست زدن می کردند، در ضمن تمامی رتبه های برتر کنکور تجربی 96، شرکت در آزمون های آزماشی کنکور تجربی 96 را توصیه کرده و گفته اند که تمرکز خود را به سؤالات پر تکرار گذاشته و توجه خاصی بر بودجه بندی کنکور تجربی نموده اند. و می توان به این نتیجه رسید که هر داوطلب کنکور تجربی 97 برای موفقیت در کنکور  سراسری 97 باید مواردی هم چون انتخاب منابع مناسب کمک آموزشی، بودجه بندی کنکور تجربی 97 و انتخاب بهترین آزمون آزمایشی کنکور سراسری و اطلاع از آخرین رتبه ی قبولی هر رشته در گروه تجربی توجه نموده و بر اساس آن بتوانند یک برنامه ریزی صحیح و دقیقی داشته باشند تا بتوانند جرء نفرات برتر کنکور تجربی 97 شوند.

منابع کنکور تجربی 97:

داوطلبان کنکور سراسری تجربی 97 باید توجه داشته باشند که اطلاع از آخرین منابع کنکور تجربی 97 امری مهم و ضروری است. چون هر ساله با تغییراتی در مباحث کنکور مواجه هستیم. پس از بررسی مباحث موجود در کنکور، می توانیم به انتخاب کتاب کمک آموزشی مناسب فکر نمائیم. توجه داشته باشید که به جای مطالعه ی چندین منبع کمک آموزشی کنکور تجربی 97، از یک منبع کمک آزموشی و تستی استفاده نمائید و آن را چندین بار بخوانید و مرور نمائید تا در ذهن شما تثبیت شود.

حال جای این سؤال است که بهترین منابع کنکور تجربی 97 کدام است؟

در ذیل برخی از منابع کمک آموزشی و تستی کنکور تجربی 97 آمده است که شما می توانید جهت اطلاع دقیق از بهترین منبع کمک آموزشی و تستی کنکور تجربی 97 با مشاورین کنکور مرکز تماس بگیرید و مشاوران مرکز بهترین منابع کنکور 97 را به شما معرفی نموده و تکنیک های صحیحی تست زنی و روش های صحیح برنامه ریزی را به شما بیان نموده و شما را برای موفقیت در کنکور تجربی 97 کمک خواهند نمود.

نام درس

منبع کمک آموزشی
زیست شناسیانتشارات خیلی سبز – انتشارات تخته سیاه
ریاضیآبی قلم چی – انتشارات مهر و ماه
فیزیکگاج نقره ای – آبی قلم چی
شیمیمبتکران – انتشارات خیلی سبز
زمین شناسی

انتشارات خیلی سبز

 

جهت اطلاع از منابع کمک آموزشی دروس عمومی کنکور تجربی 97، اینجا کلیک نمایید.

جهت اطلاع از منابع کمک آموزشی دروس اختصاصی کنکور ریاضی 97، اینجا کلیک نمایید.

جهت اطلاع از منابع کمک آموزشی دروس اختصاصی انسانی 97، اینجا کلیک نمایید.

 

بودجه بندی کنکور تجربی 97:

اطلاع دقیق از بودجه بندی کنکور سراسری تجربی 97 به شما کمک خواهد کرد که تمرکز بیشتری بر روی مباحث پر سؤال کنکور تجربی داشته باشید و وقت بیشتری بر روی این مباحث صرف نمائید. توجه داشته باشید که اگر بتوانید به سؤالات بیشتری پاسخ صحیح دهید، درصد شما بالاتر رفته و در نتیجه رتبه ی شما بهتر خواهد شد. نفرات برتر کنکور تجربی 96 نیز توجه ویژه ای بر روی بودجه بندی دروس عمومی و اختصاصی کنکور تجربی داشته اند و با تمرکز بر روی مباحث و سؤالات پر تکرار توانسته اند به موفقیت در کنکور تجربی 97 برسند. در ذیل بودجه بندی دروس تخصصی کنکور تجربی 97 آمده است.

 

جهت اطلاع از منابع کمک آموزشی دروس عمومی کنکور تجربی 97، اینجا کلیک نمایید.

جهت اطلاع از منابع کمک آموزشی دروس اختصاصی ریاضی 97، اینجا کلیک نمایید.

جهت اطلاع از منابع کمک آموزشی دروس اختصاصی کنکور انسانی 97، اینجا کلیک نمایید.

 

آزمون آزمایشی کنکور تجربی 97:

شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور تجربی 97 کمک شایانی به داوطلبان کنکور تجربی 97 خواهد کرد تا استرس ناشی از جو کنکور را کاهش دهند و با سؤالات مشابه کنکور سراسری آشنا شده و هم چنین خود را ارزیابی کنند. از این رو داوطلبان کنکور تجربی 97 به دنبال بهترین آزمون آزمایشی کنکور تجربی 97 می باشند تا بتوانید با تجزیه و تحلی و شرکت در آزمون مورد نظر به موفقیت در کنکور تجربی 97 نزدیک شوند. همان طور که می دانید در حال حاضر آزمون های آزمایشی کنکور تجربی قلم چی، سنجش و گزینه ی 2 از بهترین آزمون های آزمایشی هستند ولی با هم تفاوت هایی دارند، آزمون های آزمایشی سنجش استاندارد و با کیفیت بالا برگزرا می شود اما متأسفانه تعداد آزمون ها ی کمی را در سال تحصیلی برگزار می کند. هم چنین آزمون های آزمایشی قلم چی دارای بیشتری جامعه ی آماری و تعداد آزمون بیشتری در سال می باشند و همچنین گزینه ی  نیز آزمون های استاندارد و خوبی را برگزار می کند. شما می توانید جهت آگاهی کامل از آزمون های آزمایشی کنکور تجربی 97 و نحوه ی تحلیل آن با مشاورین کنکور مرکز  تماس بگیرید و از آنان راهنمای بخواهید تا شما را در یک برنامه ریزی صحیح و مناسب راهنمایی نمایند تا بتوانید جزء نفرات برتر کنکور تجربی 96 قرار بگیرید.

جهت دریافت آزمون های آزمایشی گروه تجربی قلم چی اینجا کلیک نماید.

جهت دریافت آزمون های آزمایشی گروه تجربی سازمان سنجش اینجا کلیک نماید.

جهت دریافت آزمون های آزمایشی گروه تجربی گزینه 2 اینجا کلیک نماید.

 

آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور تجربی 97:

همواره داوطلبان کنکور تجربی 97 به دنبال آخرین رتبه قبولی و درصد دروس جهت قبولی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی هستند تا متوجه شوند که در ساله ای گذشته، داوطلبان با چه درصد دروس عمومی و اختصاصی، در بهترین رشته های گروه تجربی قبول شده اند تا بر این اساس تلاششان را بشتر نموده و خود را به هدفشان نزدیک نمایند. بنابراین پیشنهاد می گردد که پس از هر آزمون آزمایشی کنکور تجربی 97، خود را ارزیابی نموده و با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور تجربی 97 متوجه شوید که احتمال قبولی شما در کدام رشته و کدام دانشگاه می باشد.

جهت اطلاع از آخرین رتبه قبولی و درصد دروس رشته های تجربی، اینجا کلیک نمایید.

جهت استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور تجربی 97، اینجا کلیک نمایید.



نرم افزار تخمین رتبه کنکور تجربی 97

آیا می دانید که پس از هر آزمون آزمایشی کنکور تجربی می توانید متوجه شوید که داوطلبان سال های گذشته با درصد هایی مشابه درصد های دروس عمومی و اختصاصی شما چه رتبه ای را کسب نموده اند؟ با آگاهی از رتبه ی حدودی خود می توانید بر تلاشتان بیافزایید و ساعات مطالعه ی خود را افزایش داده و کیفیت مطالعه ی خود را افزایش دهید. بسیاری از نفرات برتر کنکور تجربی 96 استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور تجربی 97 را عاملی مؤثر در جهت افزایش انگیزه تحصیلی خود بیان نموده و اطلاع از حدود رتبه ی خود را یکی از عوامل مؤثر در موفقیت خود در کنکور تجربی را بیان نموده اند.

جهت استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور تجربی 97، اینجا کلیک نمائید.

آیا دانستن زمان ثبت نام کنکور تجربی 97 مهم است؟ بله! صد در صد.

برخی از داوطلبان کنکور تجربی به دلیل عدم آگاهی از تاریخ ثبت نام کنکور تجربی 97، کنکور سال آینده را از دست داده و به نا امیدی می رسند. توجه داشته باشید که کنکور 97 در تیرماه برگزار خواهد شد و تاریخ ثبت نام کنکور سراسری و تجربی 97 در بهمن ماه 97 خواهد بود. درضمن دانستن کد سوابق تحصیلی در هنگام ثبت نام الزامی می باشد.

در آخر پیشنهاد می گردد جهت اطلاع دقیق از آخرین اخبار کنکور تجربی 97، زمان ثبت نام کنکور 97، تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور تجربی 97 و اخبار مرتبط با کنکور 97، در کانال تلگرام خانه مشاوره عضو شوید.

 

 

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • مشاوره کنکور تجربی 97، برنامه ریزی کنکور  تجربی 97، مصاحبه با نفرات برتر کنکور تجربی  96، منابع کنکور تجربی  97
  • بودجه بندی کنکور تجربی  97، آزمون های آزمایشی کنکور  تجربی 97، نرم افزار تخمین رتبه کنکور تجربی 97
  • مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور تجربی 97، مشاوره تلفنی شرایط و نحوه ثبت نام کنکور تجربی 97
  • و هر سؤالی که پیرامون کنکور تجربی  97 و موضوعات مرتبط با آن که ممکن است برایتان پیش آید.



داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.